Szkolenia i warsztaty organizowane przez JCI

W ramach swojej działalności Jagiellońskie Centrum Innowacji organizuje warsztaty, szkolenia oraz konferencje dotyczące aplikacyjności wyników badań naukowych w przemyśle i medycynie. Jako przykładowe tematy szkoleń można wymienić:

  • planowania i zarządzania projektami badawczo-rozwojowymi,
  • planowanie ścieżek rozwoju komercyjnego badań naukowych.

W przypadku szkoleń/warsztatów/konferencji, których organizacja jest finansowana z dotacji KNOW pracownicy oraz studenci WBBiB UJ są zwolnieni z opłat za uczestnictwo.

Komunikacja interpersonalna, Skuteczna komunikacja w biznesie

Jagiellońskie Centrum Innowacji Sp. z o.o. ma zaszczyt zaprosić na dwudniowe warsztaty prowadzone przez dr Aleksandrę Wagner

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA, SKUTECZNA KOMUNIKACJA W BIZNESIE

SOBOTA, 5 marca, godz. 9:20-17:05,
NIEDZIELA, 6 marca, godz. 8:45-12:30
LIFE SCIENCE PARK, ul. Bobrzyńskiego 14, KRAKÓW BUD. A, SALA ATEŃSKA
KONTAKT I REJESTRACJA: justyna.morawska@jci.pl
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Celem zajęć jest wprowadzenie słuchaczy w podstawowe pojęcia komunikowania jako przestrzeni społecznej, jego zasadnicze typy i poziomy.

W czasie dwudniowych wykładów i warsztatów omówione zostaną warunki skutecznej komunikacji oraz bariery komunikacyjne. Uczestnicy zapoznają się z przyjmowanymi rolami komunikacyjnymi, stylami komunikowania oraz grupowym kontekstem komunikowania. Przedstawione zostaną także typy działań PR i miejsce działań PR w organizacji oraz jej znaczenie dla działań strategicznych.

Wykłady i warsztaty obejmować będą wprowadzenie do tematyki komunikowania w organizacji. Scharakteryzowana zostanie specyfika komunikowania biznesowego na tle innych typów komunikowania. Omówione zostanie pojęcie komunikowania  strategicznego oraz zagadnienie planowania komunikacji. Wprowadzone i omówione zostaną poziomy komunikowania wg S. Coveya.

Uczestnicy w parach oraz triadach przećwiczą umiejętności formułowania konstruktywnej krytyki, reagowania na krytykę, przekazywania informacji zwrotnej. Dodatkowo zaplanują i wygłoszą mini-wystąpienia o charakterze perswazyjnym.

Dr ALEKSANDRA WAGNER
Adiunkt w Zakładzie Socjologii Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Wykładowca w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie. Konsultantka w firmach CODEWORK i Tomatoe PR. Specjalistka w dziedzinie komunikacji masowej, z doświadczeniem w obszarach komunikacji marketingowej, PR, badań marketingowych i społecznych. Autorka Książki: Zaufać mediom? Nomos 2010, redaktorka książek COM.unikowanie w zmieniającym się społeczeństwie, Nomos 2010 oraz Culture In Transition – Transition in Culture 2009. Jest autorem ponad 30 artykułów publikowanych m.in. w Studiach Socjologicznych, Energy Policy, The New Educational Review, Zeszytach Naukowych WSZIB, CEO Magazyn TOP Menadżerów oraz monografiach naukowych.

 

Data opublikowania: 01.03.2016
Osoba publikująca: Magdalena Tworzydło